Jump to content

Stereo til 13 fot`s båt

AKmagine

Recommended Posts

tror det fungerer bra. Den har usb, og aux inngang, som er viktig.. cd funker dårlig i en liten hoppende båt.

Skikkelig god lyd er det vanskelig å få i en åpen ¨båt.

Blir ikke noe hårreisende bass av de høytalerne da, men det er vel ikke så viktig i en båt;)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Jeg har 2 sony høyttalere i min Cyber 370, spiller sykt bra!! :D

Link til høyttalerne: http://www.amazon.co.uk/Sony-XS-MP61MK2-Dual-Marine-Speaker/dp/B00006OAH5

Link til youtube av høyttalerne som spiller:

:sailing:

Sykt bra og sykt høyt er vel ikke det samme men:p tror det er samme høytalere som mine, og de spiller greit:) er de 5,25" eller 6,5?

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

• 3 måneder senere...

har dere montert og noe erfaring så langt? min ene sonyhøytaler har dårlig kontakt og skurrer og detter ut så tenkte å bestille nye.

Må ha 5,25" tror jeg. Hva anbefales? boss,fence? Skal også montere to stk sony 6,5" så trenger ikke være noe high tech. men så klart mest mulig for penga. Boss frister, og kanskje biltema.

vurderer å bestille på ebay. http://www.ebay.com/itm/JBL-MS9200-MARINE-BOAT-AUDIO-STEREO-6X9-6-X9-2-WAY-COAXIAL-SPEAKERS-SET-2-PAIR-/390428996423?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5ae761b347&vxp=mtr

fin pris. men frakt er jo like høy som høyttaleren. hva tilkommer i tillegg om jeg bestiller på ebay? hvor lang tid tar det? er det noe å tjene på det?

Hadde Biltemahøgtalar i ein open 12 fots båt tidlegare. Spelte greit i 2-3 år, men så byrja den eine å skurre litt. Skal òg seiast at den båten sokk 2 gongar (eller var det 3 :confused:? ), så viss du ikkje utsett høgtalarane for fult så mykje saltvatn som eg gjorde, så varer dei sikker endå lengre. No har eg kjøpt inn Boss til "nyebåten", men det er eigentleg berre fordi dei var billegare enn dei på Biltema. Gidd ikkje å bruke mykje pengar på høgtalarar, for før eller seinare så vert dei øydelagt uansett...

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Biltema hadde ikke 6x9 marinehøytalere da jeg var innom. Skal ha det om jeg skal bytte. Er det kunn Boss igjen da? om man ikke vil bruke godt over en båtlapp? Mulig det holder med de to jeg har også.. meen.. altid gøy med noe nytt da...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...