Skipper Worse Startet 11.Januar.2005 Del på Facebook Startet 11.Januar.2005 I anledning av Worses flåteforøkelse vil det til torsdag/fredag oppstå et prekært behov for inntil 1.000 liter velduftende dieselolje. Tenkte ikke på det ved kjøp av ny båt, nei! Noen som har idee4r om hvilken leverandør i Stavanger-området som er minst grådig?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Divemaster Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 I anledning av Worses flåteforøkelse vil det til torsdag/fredag oppstå et prekært behov for inntil 1.000 liter velduftende dieselolje. Tenkte ikke på det ved kjøp av ny båt, nei! Noen som har idee4r om hvilken leverandør i Stavanger-området som er minst grådig??Vassøy ... utforbi Hundvåg... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Arejane Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer med nytt skip! Bunkers får du rimelig på Vassøy Bunkeringsstasjon (en av byøyene øst for sentrum), tlf 51 86 26 57 Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
Jonas Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Hei. Gratulerer med "ny" båt. Stavanger Motorbåtforening har pumper for bankkort, der du kan fylle når som helst. Slipp-området, butikken og pumpene ligger vegg i vegg med Stavanger Marinesenter, der du kan se på mange flotte bruktbåter, om det skulle være kø ved pumpene Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Om du kommer deg over Boknafjorden før tankene er tomme pleier Alvestadkroken Landhandel på Bokn (mellom østre og vestre Bokn) å være ganske rimelige. Du kan jo ta en telefon å sjekke pris og åpningstider, tlf 5274 8314 Redigert 11.Januar.2005 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Sabeltann Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Hei, Jeg har fylt endel på Kvitsøy på vestre Kai mange sier denne dieselen og er "veldig billig" Kjenner ikke til om prisen er bedre eller dårligere en på de andre plassene. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Hei, Jeg har fylt endel på Kvitsøy på vestre Kai mange sier denne dieselen og er "veldig billig" Kjenner ikke til om prisen er bedre eller dårligere en på de andre plassene. Hehe, tror nok Kvitsøy blir litt lengre vest enn vi går. Skulle endelig tatt turen ... modern's aner er delvis derifra. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JanB Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Gratulerer med ny båt! Kor i Stavanger-området er det du skal henta båten? Ut frå det blir det kanskje lettare å koma med forslag. Slik veret er no er det nok lurt å fylla tankane før du går nordover. Lite hyggeleg å få motorstopp på Boknafjorden pga oppvirvla grums og tette filter. Med mindre du er trygg på at den forrige eigaren har vore svært nøye med tank/filter-hygienen... Redigert 11.Januar.2005 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Gratulerer med ny båt! Kor i Stavanger-området er det du skal henta båten? Ut frå det blir det kanskje lettare å koma med forslag. Slik veret er no er det nok lurt å fylla tankane før du går nordover. Lite hyggeleg å få motorstopp på Boknafjorden pga oppvirvla grums og tette filter. Med mindre du er trygg på at den forrige eigaren har vore svært nøye med tank/filter-hygienen... Henter i Hundvåg. Har tenkt å ta med nye filtre på turen, just in case. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ficher Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Gratulerer med ny båt !! ...... forlater du gode gamle Viksunden :nono: Vassøy er nok den rimeligste plassen. ( kort tur fra Hundvåg også) Jeg har også båten på Hundvåg nå, så vist du ser en FLOTT Viksund på en slipp i området, er dette min båt som får en Ny Sole Mitsubichi 42 Hk ...jipppiii . Lykke til med ny båt , og god tur til Bergen. Redigert 11.Januar.2005 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
First 31.7 Svart 11.Januar.2005 Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 Hei! Gratulerer med ny båt. Hvilken båt er det du har kjøpt? S/Y Mildrid Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2005 (redigert) Hei! Gratulerer med ny båt. Hvilken båt er det du har kjøpt? Se denne tråden Redigert 11.Januar.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
b-e-p Svart 12.Januar.2005 Del på Facebook Svart 12.Januar.2005 Siden ingen andre sier det så sier jeg det :-) Det er kortest til Engøy ( henger nesten fast i Hundvåg ) Engøy skipshandel ligger i pynte sundet. Denne plassen har også rimelig diesel, tror den ligger på 5 kr nå, men du får den billigere etter hvor mye du bunkrer. 1000 l. bør gi litt rabbatt. Navnet Pynte sundet kommer fra gammelt av at når du kom så nær byn, var det på tide å pynte seg før land kjenning i Stavanger en lørdags kveld, i de tider tok det en stund å ro fra by øyene så tid hadde damene nok av. Jeg bor førøvrig på Ormøy like ved så denne tradisjonen prøver vi å holde. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Som flere har nevnt: Vassøy har alltid best pris i Stavanger-området. Nå i lavsesongen er det sikkert også mulig å få lov å ligge ved bunkringsbrygga uten at en eller annen nisse med ny 37-foter prøver å lage hekkbølge som kaster deg oppå brygga (det er nemlig utfordringen som gjør at jeg ikke gidder å fylle der om sommeren). Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Endte som sagt i annen tråd opp med Vassøy. Startpris 4,99 pr. liter, 4,84 når du bunkrer mer enn 500 liter. For meg gikk det med 782 liter ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Fantino Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Som flere har nevnt: Vassøy har alltid best pris i Stavanger-området. Nå i lavsesongen er det sikkert også mulig å få lov å ligge ved bunkringsbrygga uten at en eller annen nisse med ny 37-foter prøver å lage hekkbølge som kaster deg oppå brygga (det er nemlig utfordringen som gjør at jeg ikke gidder å fylle der om sommeren). <{POST_SNAPBACK}> Så etterpå at dette med ny 37-foter kanskje pekte i retning deg Worse. Det var altså ikke meningen! Gratulerer med nytt skip, så får vi andre leve på drømmen noen år til. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Så etterpå at dette med ny 37-foter kanskje pekte i retning deg Worse. Det var altså ikke meningen! Gratulerer med nytt skip, så får vi andre leve på drømmen noen år til. Hå nei du, gamle Worse holder utkikk akterover også. Mange års erfaring med saktegående fartøy har lært Worse alt han trenger å vite om hekkbølgers iboende forjævlighet. Og fra Hundvåg til Vassøy gikk vi for sakte fart og nøt turen! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.