LAK123 Startet 18.Mars.2012 Del på Facebook Startet 18.Mars.2012 Hei Jeg er en heldig eier av en Windy 24 hc 1979 mod med Volvo Penta motor og drev 280. Hva er viktigt og gjøre før man sjøsetter denne? Veit lite hva som er gjort med motor og drev,hva bør jeg gjøre ? Hva av bunnstoff bør jeg bruke? Hvor får jeg kjøpt kalesje? Hilsen en ferskbåteier :-) Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Lenge siden den har vært på vannet? Motormessig ville jeg bytte olje og filter / bensinfilter, sjekket impeller. Se til at alle instrumentene virker, slik at du kan få advarsler hvis noe er galt. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Bytt olje på drevet, og sjekk begge belgene. tryggest å bytte dem. i tillegg til det som er nevnt ovenfor Lykke til med en flott båt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
valvolainen Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Kalsjetråder: Her, og her Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Grattis med ny båt forresten! Sitér dette innlegget Link to post
LAK123 Svart 19.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 Takker og gleder meg til sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.