Jump to content

Trenger ny peilepinne til Mercruiser 7,3L 300HK D-tronic


ollebolle2

Recommended Posts

Peilepinnen er knekt der den indikerer max oljenivå. Det er et hakk inn der på pinnen så når det skulle peiles lå resten igjen i bunnpanna.

På mercruiser forhandleren viser det seg at denne delen ikke lenger er tilgjengelig. Ikke hadde de noen alternativer å hjelpe meg med heller.

Noen her som vet hvor jeg kan få tak i ny peilepinne? De mente det ikke var samme bunnpanne på Ford bilene med denne motoren så antar en tlf til bilopphugger ikke vil funke..?

Redigert av ollebolle2 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vis du vet eksakt hvor mye olje som går på motor, kan du ikke bare tappe den da, fylle på riktig mengde. skaffe en lengre peilepinne, stikke den ned i røret. og merke av nye MIN-MAX merker??

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

ah.. Leste tråden litt for fort:) annen bunnpanne. det blir noe annet:)

Redigert av fletcherwindsor (see edit history)

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...