ollebolle2 Startet 19.Mars.2012 Del på Facebook Startet 19.Mars.2012 (redigert) Peilepinnen er knekt der den indikerer max oljenivå. Det er et hakk inn der på pinnen så når det skulle peiles lå resten igjen i bunnpanna. På mercruiser forhandleren viser det seg at denne delen ikke lenger er tilgjengelig. Ikke hadde de noen alternativer å hjelpe meg med heller. Noen her som vet hvor jeg kan få tak i ny peilepinne? De mente det ikke var samme bunnpanne på Ford bilene med denne motoren så antar en tlf til bilopphugger ikke vil funke..? Redigert 19.Mars.2012 av ollebolle2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ollebolle2 Svart 19.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 (redigert) Noen som har noen tips til nettsider i USA eller kanskje har en kassert motor liggende?? Kanskje det kan sveises på en forlengelse på enden men da må eg ha målene på enden.. Redigert 19.Mars.2012 av ollebolle2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 Vis du vet eksakt hvor mye olje som går på motor, kan du ikke bare tappe den da, fylle på riktig mengde. skaffe en lengre peilepinne, stikke den ned i røret. og merke av nye MIN-MAX merker?? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
TPBS-277 Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 (redigert) Det er sikkert ikke samme bunnpanne i bilene som i båt.Men det må da være en hær inne på forumet som kan måle sin peilepinne slik at du bare kan sveise på en ny bit og merke av for min merke. ulfi hær inne på forumet har samme motor.Spør han om målene. Redigert 20.Mars.2012 av TPBS-277 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 (redigert) ah.. Leste tråden litt for fort:) annen bunnpanne. det blir noe annet:) Redigert 20.Mars.2012 av fletcherwindsor (see edit history) Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.