roche Startet 20.Mars.2012 Del på Facebook Startet 20.Mars.2012 Hei. Jeg er ute etter en middels stor båt til familien(16-18 fot). Bør helst ikke overskride 100K. Vi er 2 voksne og 2 små barn (2 og 5). Har sett litt på 490HT. Ser at man kan få en ganske ny utgave av denne til rundt 100 K http://www.finn.no/f...nnkode=33311847 (Litt lite med 50 hk muligens?) Noen som har noen andre forslag? Har kun erfaring med jolle (GH) så jeg hadde satt pris på å få noen gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
roche Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Er Rana en verdig utfordrer til denne? Er snakk om dagsturer. Sitér dette innlegget Link to post
roche Svart 1.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2012 Hadde vært topp med noen inspill.Båten vil bli brukt til dagstuer og fisking. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 1.April.2012 Del på Facebook Svart 1.April.2012 Skriv litt mere enn Rana.. Finnes jo relativt mange båter fra Rana. Link? Så får du nok svar;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 2.April.2012 Del på Facebook Svart 2.April.2012 Hva med fjordling? 17 eller 18 fot Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Tampeservice Svart 2.April.2012 Del på Facebook Svart 2.April.2012 Vi startet med en Yamarin 14 foter med 30 HK og rorkult. Dette var en glimrende førstegangsbåt for en familie med to små. Så kom tredjemann og det ble en Scand 550 med 135 HK. Også en super båt for familien, lettplanene og økonomisk. Ikke dumt å ha stor motor i forhold til båten, da jobber den lett og bruker lite. Samtidig gir det høy morofaktor hvis det passer seg ;-) Nå har vi vår første lukkede båt, en 21 fot speedsjark med 115 firetakt. En herlig allsidig og stødig båt som passer til en aktiv familie med forskjellige ønsker på turen. Det er mange båter å velge mellom på markedet. Det viktigste av alt er at båtpakken du kjøper er godt vedlikeholdt og at selgeren /båten gir deg god "magefølelse". Dette var i allefall to alternativer, lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
roche Svart 18.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2012 Takk for alle tilbakemeldinger, Jeg vurderer denne: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34025132 Hva tror dere? Motor skal være fra 98, Noen som har noen erfaringer med denne motoren? Noen som har noen gode kjøpsråd jeg kan ta med meg. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 se etter en Hansvik 18 HT.God plass og meget sjøsterk Sitér dette innlegget Link to post
roche Svart 23.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2012 Hva med 500cl. Er dette en god familiebåt eller er det bedre å satse på 490. Har 490 bedre sjøegenskaper? 500cl ser litt mer romslig ut. Etfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.