kjetillunde Startet 20.Mars.2012 Del på Facebook Startet 20.Mars.2012 (redigert) Hva ville du valgt, Lowrance Elite-4x eller Mark-4 Pro? Sistnevnte har større skjerm men har ikke farger. Ellers kommer vel disse like dypt. Større skjerm eller er farger viktigere? Redigert 20.Mars.2012 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sluggern Svart 20.Mars.2012 Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 (redigert) Får du ikke bestemt deg da gutt!!Trodde du hadde kjøpt deg ekkolodd nå. For min egen del så hadde jeg kjøpt dette Lowrance Elite-4x loddet. Det er utrolig mye enklere å se detaljer på et fargelodd, det er nå min erfaring da. Har brukt både papirlodd og ekkolodd uten farger. Redigert 20.Mars.2012 av sluggern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 20.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2012 Hehe, har ikke bestemt meg enda nei... Okey, en stemme for fargelodd er registrert. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 21.Mars.2012 Del på Facebook Svart 21.Mars.2012 Jeg har tidligere brukt ekkolodd med og uten fargeskjerm. Syntes fargeskjermen gir mer informasjon når du blir vandt til å lese den, så jeg hadde gått for det. Lykke til med valget ditt. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
kjetillunde Svart 31.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2012 Takk for innspillene. Da har jeg endelig bestemt meg for Lowrance Elite-4x loddet. Hvor får jeg kjøpt Lowrance Elite-4x i Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 18.Desember.2012 Del på Facebook Svart 18.Desember.2012 Hei! Jeg trekker opp en lettere fossilisert tråd her, for å spørre om du kjøpte Elite-4x, og om du er fornøyd med det. Det er et av dem jeg vurderer til min 17-fots skjærgårdsjeep, til bruk med litt fiske og en del mer teinesetting. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 6.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2013 Hei! Jeg trekker opp en lettere fossilisert tråd her, for å spørre om du kjøpte Elite-4x, og om du er fornøyd med det. Det er et av dem jeg vurderer til min 17-fots skjærgårdsjeep, til bruk med litt fiske og en del mer teinesetting. Hei. Ja jeg kjøpte Elite-4x loddet og bruker det om sommeren i jolla mi på 10 fot. Jeg er veldig fornøyd med loddet, det har vist dybde i sjøen helt ned til 80 meter, og displayet er tydelig og lett å lese med farger. :) Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 7.Januar.2013 Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Høres ypperlig ut, takk! Da satser jeg nok på det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.