Tine IV Startet 12.Januar.2005 Del på Facebook Startet 12.Januar.2005 Heisan , prøver og finne ut her hva som er status for treffet så langt i planlegginga , men finner ikkeno jeg ? Var vel 2-3 stykker som skulle ta seg av detta , mener det blei sagt dato og jeg ,3-5 juni ? Men lurer på da om det har blitt noe mere ut av planene ,hvor det blir osv . Var jo mange som ville ha det i gjstehavna og andre var klare for indrehavn , slik at det kunne bli bål og grilling utover kvelden og natta . Er jo noen dager igjen da men tia flyr og hadde jo vært artig og hørt litt fra dere som har tatt dere av saken , kansje også vi kunne diskutere litt , dem som trur dem skal på treffet hvordan evt det blir lagt opp . Noen liker ditt og andre datt , derfor hadde det vært artig og fått en diskusjon på detta , vis det ikke er en lang tråd på dette som ikke jeg har finni da . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Slagskibet Svart 12.Januar.2005 Del på Facebook Svart 12.Januar.2005 Planlegger reisinga etter disse datoene så du kom med et betimelig spørsmål Tine II. Meganedtur å tørne inn i havna også er det kjemisk fritt for feststemte baatplass venner... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.Januar.2005 Del på Facebook Svart 12.Januar.2005 Joda, planlegging starter i disse dager! Kommer nok en liten rapport på hvor det blir etter helga da havnekomiteen skal en tur til Horten om noen få dager! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.