Fabrikksjefen Startet 22.Mars.2012 Del på Facebook Startet 22.Mars.2012 Er veldig interessert i opplysninger om grimsøyskrog helst om grimsøy 33. Alle opplysninger mottaes med stor takk :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Ta kontakt med GP plast på kroken i Grimstad, mener det stod former og skrog der da jeg besøkte fabrikken for noen år siden. Om det er fortsatt produksjon vet jeg ikke. Link http://www.gplast.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Fabrikksjefen Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2012 Takker så mye for opplysingen. Viste ikke om gplast så det var nytt for meg. Får prøve å snurre litt og se om jeg kommer noen vei. Båten skal jo godkjennes så masse styggord, etater og arbeid før jeg kommer i mål. Takker så meget. Her er forresten et bilde av båten Sitér dette innlegget Link to post
Fabrikksjefen Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 24.Mars.2012 Del på Facebook Svart 24.Mars.2012 (redigert) Tror du må kontakte en som heter Bjørn på 99545179 Han har god greie på taulene. Ligger foresten en hau av former oppe på taule/kroken Trodde ikke gpplast hadde noe å gjøre med taule båtene. Redigert 24.Mars.2012 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fabrikksjefen Svart 25.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 (redigert) Takker takker hanto. Skal prøve å ringe Bjørn når jeg kommer hjem. Alt av info. mottaes med stor takk :) Ja båten er jo stort sett ferdig men det er selve godkjenningen som jeg ser som et problem. Går ut fra at skroget er sertifisert når det kommer ut fra fabrikken.... men vet jo aldri. Redigert 25.Mars.2012 av Fabrikksjefen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.