kællen Startet 23.Mars.2012 Del på Facebook Startet 23.Mars.2012 saken er den at jeg bruker og stoffe snekka vært 2. år, men i år har snekka ligge ute hele vinteren, og er fristet til og la være og ta den opp for stoffing, er det dumt av meg, av groing under er det kun litt grønt slim. dette blir da isåfall tredje sommeren uten stoffing. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Antar at det er på tide med stoffing nå hvis ikke du har et superstoff beregnet på skip. Ellers bør jo propell sjekkes & anoder byttes. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Jeg har båten ute hele året, og tar den opp for flekking og anodebytte med 1,5 til 2 års mellomrom. Jeg stoffer kun hele når det begynner å bli synlig tynt, ellers bare flekker jeg der det er slitt pluss en stripe i vannlinja der det slites mest. Funker like bra det! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.