Christina 3 Startet 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2012 Hei. Har montert ferdig dieselvarmeren og testet den i går. Første jeg la merke til var at det ble en del viftestøy i utblåsningsdysene. Er det slik det blir eller er det noen lure triks her ? Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Hmmm. . . ser at du får lyddemper til å sette på varmeren på innsugningslufta. . muligens den jeg skulle hatt ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Litt luftsus vil det være. Besøk andre båter og lytt til de, før du går i gang med tiltak. Kanskje din har "passe" støy. Oftest er det pulsepumpa som bråker verst med sine bank. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Christina 3 Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Pumpa hører jeg ikke i hele tatt så det ble jeg fornøyd med Kanskje noen har vært borti det før, så jeg får se . . Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 27.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Har du isolert luftslangene? Hvis ikke, vil det hjelpe noe å gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 27.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2012 Ja det har jeg gjort :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.