Hjartøy Startet 27.Mars.2012 Del på Facebook Startet 27.Mars.2012 Er det noen som har erfarng med denne båten, gode eller onde..... Vurderer å gå til anskaffelse av en Kaasbøll 19. Har pr. dags dato en Rana 530, og når sjøen blir for grov, blir den litt for lett i vannet. Buster magnum er prøvd i farvannet, den passer til min bruk, men den er dyr i innkjøp. Kaasbøll er mye og robust båt for pengene. Trenger en båt som kan gå helt opp i fjærstenene. Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ Svart 27.Mars.2012 Del på Facebook Svart 27.Mars.2012 Jeg har en kjenning med en Kaasbøll 19 med 75 Evindrude Etec. Han bruker båten til og fra hytta , mye brukt helt opp og i fjæra. Han sier båten gjør 32-33 knop med denne motoren. Jeg har en Kaasbøll 17 med 50 Evindrude Etec , den gjør ca 27 knop. Jeg er veldig godt fornøyd med båt og motor , båten går veldig bra i litt grov sjø , vil tro 19 foteren er ennå bedre. Kaasbøll er mye båt for pengene , i tillegg kan man få båtene customlaget for en rimelig penge. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.