pipp Startet 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2012 Kan en bruke disse sammen? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2012 Kontakten utenpå bilen er i alle fall ikke like men Biltema har en kombikabel som passer begge. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Pettern1972 Svart 31.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2012 hva med defa-kablene? passer disse også? Står jo kilometervis med slike kabler hos enhver bilopphugger man kan kjøpe for en slikk og ingenting.... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Roger jo Svart 31.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2012 Da Defa kjøpte Ladix, Skiftet de over til sine Defa kontakter (bil) . Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Pettern1972 Svart 31.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2012 aha, da kan man nærmest legge opp et komplett landstrømssystem ombord etter en liten tur hos den lokale bilopphuggeren da. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
olpi Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 (redigert) Spurte på Maritim om Calix og Ladix var like, men vedkommende mente de ikke er det. Nå har jeg ikke sjekket skikkelig i båten, men der er komponenter merket både det ene og andre. Tror det er det samme. Jeg er ute etter en panel med 230V/12V/TV og der selger Maritim Calix panel. Skulle hatt grått panel, ikke hvitt men finner det ikke. Skjøtekabler til 230V mm er også merket Calix. Får sjekke opp nærmere. Tenkte legge opp noen ekstra kontakter og da er det greit å bruke "plug & play" lovlig selv om det blir mye dyrere i materialer. Hvis noen vet mer om dette så er det bare å "spytte ut". Defa har jo kjøpt Ladac skrives det, og Ladac har nå ikke lenger egne nettsider, men man skyfles videre til Defa sine. Redigert 23.Juli.2012 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.