jon h Startet 3.April.2012 Del på Facebook Startet 3.April.2012 jeg leter etter kartholder i plexiglass. Den har nærmest et rør på hver side av en flat plate, slik at den benyttede del av kartet ligger på plata, mens ubenyttede deler av kartet er rullet opp og fordelt i rørene på hver side. Er det noe som drar kjensel på dette, og hvor kan det skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Skjønner godt hva du mener og jeg syntes det høres både smart og praktisk ut. Finnes noe slikt er også jeg interessert!! Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Har en slik i båten, og kan finne ut hva denne heter når jeg kommer hjem fra hyttepåske. Er av orangelakkert stålplate med plexi i midten. Fulgte båten, og har ikke benyttet den ennå, men synes at synlig kartområde virker noe lite, og er selv litt usikker på hvor mye jeg kommer til å bruke denne. ( har egentlig mulighet til stort kartbord i styrhuset)Kan være jeg finner ut at jeg kan tenke meg å bytte den i ett eller annet båtrelatert fjas, men vil nok teste den litt før jeg bestemmer meg. Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Den kartholderen ble i sin tid produsert ved Åstveit Industrier, som var en vernet bedrift, i Bergen. Mener det er mange år siden den ble tatt ut av prod. (bedriften heter i dag A2G, Blådalen) Kan jo hende det finnes overliggere....? Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Det er kansje denne du mener? https://baatplassen.no/i/topic/85655-hvilket-navigasjonshjelpemiddel-er-dette/page__p__1207249__hl__navigator__fromsearch__1#entry1207249 Har hatt denne da eg hadde båt, å synest den var grei å bruke på dei store karta. Sitér dette innlegget Link to post
CapD Svart 18.Juli.2015 Del på Facebook Svart 18.Juli.2015 Noen som vet om denne eller lignende selges nå? Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.