Jump to content

Erfaring med båtplass på Gyssestad


Jori

Recommended Posts

Hei,

jeg har fått tilbud om en båtplass på Gyssestad for denne sesongen. Nå tør jeg snart ikke vente lengre med å slå til. Billig er det ikke, men prisen er slik middels.

Noen som har erfaringer å dele? Det ligger jo nærme E6, samtidig ser jeg at parkeringsplassen virker veldig stor. Er havnen trygg med tanke på innbrudd eller hærverk? Hvordan er miljøet i havnen? Ikke utenkelig at jeg tar noen netter i båten i havna innimellom, noen som har slike erfaringer? Nok med tilførsel av strøm uten at sikringer ryker i ett sett? Evt. annen relevant info (Kort vei til Maritim er det jo også :flag: )

 

Jeg har tenkt å bruke mange kvelder i havnen med små oppgraderinger på båten i år, siden dette blir første hele året med båten.

 

På forhånd takk

Link to post
Share on other sites

Blir vell relativt mye sot og skitt i fra motorvegen i løpet av sesongen, kjøpte en båt for noen år siden som hadde plass der og jeg må si at den ble utrolig fort skitten etter vårpussen da den lå i gamle eier sin bås noen uker før vi flyttet den.

Link to post
Share on other sites

Hadde båt ett år liggende på lakseberget, der skal jeg love deg båten blir møkkete :flag_bp: Kameraten min klager ikke veldig mye. Han ligger ytterst på en av bryggene. Det er mye trær der og de tar ganske mye av støvet.

 

Hvor mye må du ut med basert på tilbudet på Gyssestad ?

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...