Jori Startet 3.April.2012 Del på Facebook Startet 3.April.2012 Hei, jeg har fått tilbud om en båtplass på Gyssestad for denne sesongen. Nå tør jeg snart ikke vente lengre med å slå til. Billig er det ikke, men prisen er slik middels. Noen som har erfaringer å dele? Det ligger jo nærme E6, samtidig ser jeg at parkeringsplassen virker veldig stor. Er havnen trygg med tanke på innbrudd eller hærverk? Hvordan er miljøet i havnen? Ikke utenkelig at jeg tar noen netter i båten i havna innimellom, noen som har slike erfaringer? Nok med tilførsel av strøm uten at sikringer ryker i ett sett? Evt. annen relevant info (Kort vei til Maritim er det jo også ) Jeg har tenkt å bruke mange kvelder i havnen med små oppgraderinger på båten i år, siden dette blir første hele året med båten. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Har en kamerat som har båt der. Har vært problemer tidligere men ikke særlig mye nå lenger. Står litt her. http://www.gyssestad.no/pdf/Aarsmote2009.pdf Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
BårdK Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Leide en 4-meter der i 2009 og 2010. Ikke noen problemer som jeg oppdaget, men måtte kjøpe egen vannslange og ha i båten. Opplevde heller ikke nærheten til E-18 som noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Ligger ikke der selv, men veldig Praktisk med butikk i nærheten, øl, loff og reker og rett ut på en holme og spise middag og bade, kan bortimot nesten ikke bli bedre . Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 3.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2012 Takk for innspill, jeg tar gjerne mot flere. Må antakelig bestemme meg ila denne dagen skal jeg ikke miste plassen. Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria 40 Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 Blir vell relativt mye sot og skitt i fra motorvegen i løpet av sesongen, kjøpte en båt for noen år siden som hadde plass der og jeg må si at den ble utrolig fort skitten etter vårpussen da den lå i gamle eier sin bås noen uker før vi flyttet den. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 3.April.2012 Del på Facebook Svart 3.April.2012 (redigert) Hadde båt ett år liggende på lakseberget, der skal jeg love deg båten blir møkkete Kameraten min klager ikke veldig mye. Han ligger ytterst på en av bryggene. Det er mye trær der og de tar ganske mye av støvet. Hvor mye må du ut med basert på tilbudet på Gyssestad ? Redigert 3.April.2012 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Jori Svart 3.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2012 Contraband, svarer deg på IM Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.