Magnus andreas Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Dette er startet og gått over av motorkyndig fagmann Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Står pris på 130.000 nå på Finn. Bare på løye? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Får håpe noen tar stafettpinnen videre. Er redd selger skal jobbe litt med å få solgt denne ( uansett pris) Sitér dette innlegget Link to post
Magnus andreas Svart 12.September.2018 Link til dette innlegget Svart 12.September.2018 Jobber på den hver dag og om man sjekker pris på andre er det gteit å tjene om du hobber litt selv. Kommer nye bilder på finn i morgen og en som skal se på den. Får jeg ikke riktig pris må jeg bruke penger og tid jeg ikke har noe serlig av om dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.