jacobno Startet 5.April.2012 Del på Facebook Startet 5.April.2012 Hei, jeg har en maxi fenix og trenger ny rorkult. Er det noen som kjenner til en snekker i Oslo/Akershus som kan hjelpe meg med å skjære ut en ny en med den gamle som mal? Hvilke treverk er å anbefale? Har teak nå. Vet det er noen som bruker eik. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.April.2012 Del på Facebook Svart 5.April.2012 Ask er også et sterkt material, lignende eik i styrke, men sterkere langs fibrene og en del lysere i treet. Eik "delamineres" lettere langs årringene og "speilene" enn ask. Så finner du et emne der årringene går som profilen på din gamle rorkult blir den nye svært sterk. Ligger litt høyere enn eik i pris. Finner du ingen snekker kan du gjerne ta kontakt med en skole med sløydsal og båndsag? Vet flere av skolene her i området tar på seg enklere oppdrag fra folk. Ungdomsskolen nærmest meg har laget hagebenker, teaterscener, postkassestativer og mye annet til en OK pris (elevbedrifter). Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Det holder til en dyktig båtbygger i forbindelse med Trebåten på Nesset i Bunnefjorden. Se http://www.trebaten.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Tror nok at en hvilken som helst handyman med litt verktøy kan hjelpe med dette. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 (redigert) Eller kankje du finner det ferdig hos en av Maxi-spesialistene? Noen linker under "Gode tilbud". Redigert 6.April.2012 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.