Framtia Startet 6.April.2012 Del på Facebook Startet 6.April.2012 Jeg har en D4 med 801 modulator. Den funger i det store og hele som forventet, men den reduserer effekten lenge før jeg når den temp jeg har stilt inn. Stiller jeg den på maks som er 31 grader stopper den på 25 grader. Ingen feilkoder observeres. Tips? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Brigg Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Har du montert ekstern temperaturføler, og i tilfelle hvor er denne plassert? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Bitteliten Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Jepp. Slik er det bare. Mener tom det står noe om det på importørens hjemmeside. Absorb it Sitér dette innlegget Link to post
Mox1 Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Her er en gammel tråd om samme problemet (m/løsning) https://baatplassen.no/i/topic/79513-eberspcher-digitalmodulator-temperaturproblemer/page__p__1165085#entry1165085"]Eber Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Hos oss er 31 grader på digitalkontrollen ca 26 grader i kabinen. Og varmeren går på full guffe når den skal det. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Jeg har to stk av denne hvor den ene har ekstern tempføler. Den med ekstern tempføler stiller jeg inn akkurat og den leverer som bestilt. Den uten må jeg legge på ca 4°C for å få det varmt nok. En grunn er at displayet utvikler egenvarme som påvirker termostaten og en annen ting er at den innebygde tempsensoren virker til å være upresis. Hvis du stiller inn på 32°C SKAL den gå på fullt, med det er du kanskje klar over. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2012 Gjorde som foreslått i tråden Mox1 lenket til, dvs kuttet den grå ledningen og satte på ekstern føler. Derved var problemet tilsynelatende løst, i hvertfall varmet den nå kontinuerlig til innstilt temp på 28 grader, og det var da ikke avvik mellom avlest og innstilt temperatur. Takk for hjelpen.j Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
liberty Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 jeg har to ekstern temperaturføler en i kabinen og en i lugaren med en vendebryter. Da kan jeg stille in ønsket temp på lugaren og det virker perfekt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.