JNS_77 Startet 6.April.2012 Del på Facebook Startet 6.April.2012 Satt ut ny båt med Suzuki DF 115 onsdag, og har opplevd 3 stopp pga. Bensintilførsel. Har full tank, men når jeg slakker av etter å ha kjørt en liten stund med litt pådrag, så stopper motoren og vil ikke starte igjen før etter 5 min. Pumpeblæra er også helt flat, ser ut som det er vakuum i bensinslangen. Er det noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 er pumpen på slangen satt rett vei ifht bensinstrømmen? Lufting åpnet? Sitér dette innlegget Link to post
JNS_77 Svart 6.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2012 Fast tank i båten med lufting så den er i orden. Pumpeblæra sitter rett etter vannutskilleren. Det er en Askeladden 525 Excel. Kan det være noe med vannutskilleren? Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Høres ut som den ikke får lufting eller nok lufting? men hvor lenge kan du kjøre på 4-5k turtall før den dør ut? Jeg har lik motor men Askeladden P66W. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 Høres ut som lufting eller defekt pumpeblære Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 6.April.2012 Del på Facebook Svart 6.April.2012 (redigert) Dumt spørsmål sikkert men er kranen helt åpen? Om du kommer til, ville jeg ha skrudd av lufteslangen eller sikkert nok å bare løsne slangeklemmene mens pumpeblæren er flat å se om den plutselig får luft og blåser seg opp. Redigert 6.April.2012 av boati (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 17.April.2012 Del på Facebook Svart 17.April.2012 Hvordan gikk dette? Sitér dette innlegget Link to post
JNS_77 Svart 17.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2012 Joda, forhandler bytta filter og blære uten å vite hvor feilen var, nå fungerer alt helt fint. Enten dårlig gjennomstrømming i filter eller blæra sa han. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.