DieselDahl Startet 7.April.2012 Del på Facebook Startet 7.April.2012 Nå trenger jeg nytt kjøleskap og så mener jeg å huske å ha sett en modell som er grunnere nede enn oppe. Båten (Windy 9800) er jo smalere nede enn oppe. Tror det går greit med et vanlig 48 liter skap men kunne jeg hatt et større et så ville det vært en fordel. Har noen sett noe sånnt? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.April.2012 Del på Facebook Svart 7.April.2012 Har sett noen fra Isoterm som er skrå i bak under. Husker ikke akkurat modell da jeg så skapene hos forhandler og tenkte at den løsningen var smart. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 7.April.2012 Del på Facebook Svart 7.April.2012 Du får kjøleskap der du kan ta av og montere kompressorenheten separat. Mener at Isoterm har noe slikt. Kanskje det kan hjelpe deg, DieselDahl? Sjekk på nettsidene til Termomarin Sitér dette innlegget Link to post
Lodott Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Hva endte du opp med DieselDahl? Er i samme setting som du var. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Det ble et isotherm CR49 Eneste jeg fant som har redusert dybde i nedkant og derfor det eneste i denne størrelsen som fikk plass. Det finnes flere 42 liters skap som går inn men dette 49 liters skapet har samme lysåpning som CR42. Sitér dette innlegget Link to post
Lodott Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Takk. Da blir det bestilling av dette på meg og. Var dette jwg add kommet frem til selv og, men var litt usikker på om de ville asse inn. Sitér dette innlegget Link to post
Lodott Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Passe inn * Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.