Jump to content

Medlemskort i RSSR/NSSR

John_Kr

Recommended Posts

Hei Folkens

Har meldt meg inn i Redningsselskapet og fikk regning i dag.

I "gamle dager" gikk folk til banken for å betalt sine regninger, slik er det ikke i dag. Folk betaler over nettbank. På regningen til Redningsselskapet er det et Medlemskort/bevis som vi skal ta med oss når vi er ute å seiler. Dette korte skal "stemples" av banken, men slik fungerer det ikke i dag.

Regner med at dette "stemplet" greier jeg meg uten etter som jeg har betalt over nettbank og går da ut i fra at Redningsselskapet har oversikt over sine medlemer.

Stemmer dette. :discuss:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

På regningen til Redningsselskapet er det et Medlemskort/bevis som vi skal ta med oss når vi er ute å seiler. Dette korte skal "stemples" av banken, men slik fungerer det ikke i dag.

Du kunne vel bare "huket av" at du ville ha tilsendt "kviteringsoblat" for å lime på kortet ditt... (Pris i min bank for denne tjenesten er kr 5,-)

Båten har sin faste plass i hagen.......

Medlemskort i RSSR/NSSR

Hei Folkens

Har meldt meg inn i Redningsselskapet og fikk regning i dag.

I "gamle dager" gikk folk til banken for å betalt sine regninger, slik er det ikke i dag. Folk betaler over nettbank. På regningen til Redningsselskapet er det et Medlemskort/bevis som vi skal ta med oss når vi er ute å seiler. Dette korte skal "stemples" av banken, men slik fungerer det ikke i dag.

Regner med at dette "stemplet" greier jeg meg uten etter som jeg har betalt over nettbank og går da ut i fra at Redningsselskapet har oversikt over sine medlemer.

Stemmer dette.  :discuss:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva har du meldt deg inn i sa du ?

RSSR ?

NSSR ?

Redningsselskapet ?

Eller rett og slett Kystpatruljen ? :confused:

Makan til samrøre er det lenge siden jeg har sett !! :lol:

Hva har du meldt deg inn i sa du ?

RSSR ?

NSSR ?

Redningsselskapet ?

Eller rett og slett Kystpatruljen ?  :confused:

Makan til samrøre er det lenge siden jeg har sett !!  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Samrøre eller ikke er jeg ikke sikker på... :crazy:

Nå skal ikke jeg legge meg ut på en super diskusjon på dette da jeg ikke har så mye greie på dette, men jeg skrev ren avskrift av de papirene jeg fikk fra Redningsselskapet.

Regnet med at båtfolk forstod at det var Redningsselskapet jeg mente. :sailing:

Behøver ikke kvitering for betalt medlemskap, et par dager etter du har betalt har selskapet registrert dette , må du ha assistanse sjekker de bare medlemsnummeret og får fort greie på om du har betalt eller ikke. Klistremerkene kommer jo sammen med regninga....

<{POST_SNAPBACK}>

Se der - slik er det.

Det kommer sikkert noe annet dill også.

Takk.

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...