Proxor Startet 7.April.2012 Del på Facebook Startet 7.April.2012 Nå har eg endelig klart og fått bort gammel styrekabel og trekkt igjenom ny, nå skal eg bare skiffte styresnekka, men hvordan eg får den laus må gudane vite, sia dem 4 boltene går jo gjennom mot den siden ratte er på og der kommer jo ikke eg til sålenge rattet og det plastdeksele under sitter der, skrudde laus bolten i midten av ratte og dro men fekk det ikke laus, tenkte skulle kommet til under der hvor eg sansynligvis får skrudd av noen muttrer og løsna styresnekka. Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 7.April.2012 Del på Facebook Svart 7.April.2012 sett knea dine på baksiden av rattet så det blir press,så setter du bolten i senter på plass og skrur den ned noen omdreininger.så tar du en hammer og slår på bolten i senter.da detter det av Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 7.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2012 (redigert) oki jepp skal prøve det Redigert 7.April.2012 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Ikke skru av mutteren helt, så slipper du en overraskelse når det slipper. Ville heller brukt plastklubbe enn hammer, men siden du skal skifte snekka er du vel ikke så redd for å skamslå gjengene på enden. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Woody Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 (redigert) Dobbelposting. Redigert 8.April.2012 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Proxor Svart 8.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2012 (redigert) ja lot mutteren stå delvis i så slo eg på den samtidi som eg drog, første 10 min skjedde ingenting men så kom den heldigvis! Redigert 8.April.2012 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 8.April.2012 Del på Facebook Svart 8.April.2012 Ellers så er en TERS å anbefale, da har man full kontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.