SVG Seiler Startet 9.April.2012 Del på Facebook Startet 9.April.2012 Er det noen som har erfaring med AQ sine alu ribber? Jeg vurderer å bytte ut min Brig 265 gummibåt med en 290 alurib. Aluen veier bare 20 kg mer men er jo en helt annen båt... Ønsker å gå for alu pga. styrke/vekt forholdet ettersom jeg antar dette er bedre?!? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Hmm interessant! Hva er dette for en båt, fant ingenting på finn.no. Har du en link elr noe? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Jeg har ikke sett andre små alu.riber enn den jeg har. Det er en Yachtsman 310. Solid bygget Sitér dette innlegget Link to post
SVG Seiler Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 Sjekk denen linken: http://www.govi.no/index.php?page=aquaquick&subpage=alurib#290b AQ er AquaQuick som nå brandes som AQ. Båten ser helt genial ut. Har også sett en "live" i butikk og det ser bra ut. 290´n veier 52kg og er godkjent for 10hk. Sitér dette innlegget Link to post
SVG Seiler Svart 11.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2012 Siden det ikke var noe særlig erfaring å hente her så bestemte jeg meg for å skaffe egen erfaring. Ny jolle er dermed bestilt:-) Disse finnes i 2 modeller. Svart og blå. Disse skal visst nok være like med unntak av en ting. Den blå har en oppbevaringsboks i baugen som da også fungerer som sete. Jeg bestilte en blå 290 - lang leveringstid - får den først i slutten av mai og skal da komme tilbake med erfaring med en Mercury 6hk! Sitér dette innlegget Link to post
SVG Seiler Svart 29.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2012 Har nå testet ny jolle en sesong og er svært godt fornøyd. Denne anbefales. Kjører bra synes jeg og dette er noe helt annet enn en gummibåt! 6hk funkt ikke så bra synes jeg. Fikk den i plan alene og gjorde da 12 knop, men ikke med et barn ombord...derfor står det nå en Suzuki 2 takt 9.9 på og da runder jeg 20 knop alene:-) Dette er før "plomben" er tatt. Skal gjøre dette i vinter slik den guffes opp til 13.5 og da blir det vel bare enda mer gøy:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.