LAK123 Startet 9.April.2012 Del på Facebook Startet 9.April.2012 Trenger tips og råd om en bunnpanne som er lekk. Må man ta ut motor for og bytte/tette bunnpanne? Har noen erfaring med dette? Er det mye arbeid og ta ut en motor? Er det noe annet som er lurt og sjekke/bytte om motoren tas ut? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Nå finnes det mange VP motorer og mange Windyer, Men skal du bytte bunnpanne er det nok lettest å løfte ut motoren ja. Litt skruing er det men det må nok til med mindre du bruker kjemisk metall til tetting. Har det rustet hull? Sitér dette innlegget Link to post
LAK123 Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 Hei Ja det har rustet hull,er vel best og bytte den,hvor for jeg kjøpt ny bunnpanne? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Jeg ser du er ganske fersk her på forumet, du må nok skrive litt mer, Hvilken motor har du? Sitér dette innlegget Link to post
LAK123 Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 (redigert) Hei Ja er fersk innen båt også :-) Det er en 79 mod Windy HC med en VP med 280 drev,no mere veit jeg ikke. Hvor på motoren står det no ID? Redigert 9.April.2012 av LAK123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Diesel eller bensin ,4 sylyndret eller 6 -8? Sitér dette innlegget Link to post
LAK123 Svart 9.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2012 Bensin 4 syl Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Også elsker/krever vi bilder Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.April.2012 Del på Facebook Svart 9.April.2012 Da finner du bånnpanne på nærmeste bilopphøgger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.