PCP Startet 11.April.2012 Del på Facebook Startet 11.April.2012 Hei Lurer på om man kan rense en Glasfiber båt med en Damp rense maskin? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Hei Lurer på om man kan rense en Glasfiber båt med en Damp rense maskin? Nei, da må du bruke en Glasfiber båt damp rense maskin... Ord delings spøk til side: Det kommer helt an på hva du vil rense? Stoff, kledning, gelcoat, treverk, bunnstoff.... Sitér dette innlegget Link to post
PCP Svart 13.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2012 Hehe kanskje ordne kom feil ut. Men det jeg tenkte var at rense fribordet, altså gelcoaten, med damprense maskinen, med en bomuldsklud montert. Tenkte det kunne ta de sorte striberne og annet snavs. Peter Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Hempel har et rensestoff i pulverform som tar grønske og sortte striper enkelt! du blander det selv og bestemmer selv hvor sterkt det skal være! tok det meste av løst bunnstoff også, om du bare er ute etter rein gelcoat så bruker du det samt rubber og polerer etterpå, mye jobb om det skal gjøres sikkelig, men da har du lagt et grunnlag, og det er enklere å holde rent senere og lettere å polere Hehe kanskje ordne kom feil ut. Men det jeg tenkte var at rense fribordet, altså gelcoaten, med damprense maskinen, med en bomuldsklud montert. Tenkte det kunne ta de sorte striberne og annet snavs. Peter Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Prøv på eit felt som ikkje er så iøynefallende Gelcoat tåler myyye. Men kan bli gulnet av sterk varme. Men da trur eg det er snakk om mykje meir varme en damprenser Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
-morten- Svart 13.April.2012 Del på Facebook Svart 13.April.2012 Prøv på eit felt som ikkje er så iøynefallende Gelcoat tåler myyye. Men kan bli gulnet av sterk varme. Men da trur eg det er snakk om mykje meir varme en damprenser Om man bruker for stor hastighet med poleringsmaskin brenner det seg lett ihvertfal Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.