joelle Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Har tenkt litt. Når jeg har bestillt ny båt når ska jeg da endre til ny underskrift og båt type?. Trur jeg gjør det nå. Venter spent til uke 9 når den kommer til Norge Quote Link to post
KOB Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Gratulerer med ny båt Ingen ting er som ventetiden fram til ny båt skal leveres. Den nesten barnslige gleden, alle planene, alle drømmene. Og så er det jo helt på sin plass å studere alle båtutyrsbutikker + det en finner på nettet for alle nødvendige og ikke nødvendige duppeditter til skibet. Noe skal en tross alt ha, enten økonomien er sånn eller slik. Skal bli spennende å se denne 30-foteren. Var egentlig ikke klar over at Bavaria hadde noe mindre enn 32'. Håper du blir fornøyd med Bavaria'en. Det er i hvert fall de venner og bekjente jeg vet om som har dette merket. Ha en fin båtsommer. Quote Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Avmønstret4 Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 gratulere med ny båt!!!!!!!!! med vennlig Quote Link to post
Suzuki Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Ikke bare du som er spent Joelle. Lurer jammen på åssen plassen er i den 30 foteren. For Bavaria "jukser" jo litt avogtil. 32 foteren er vel nesten 34 fot. Ikke rart det er en romslig 32 foter da... Men - prisen er jo som ein 32 foter og snaut nok det. Rett mye båt for pengene... Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Baltic Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Alltid spennende med ny båt, spesielt når det er snakk om en helt ny modell. Jeg er også spent og ønsker deg lykke til med "nyskibet"! Quote Link to post
Hebbe Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Tenker dette blir gøy... Ønskre deg tilykke med den nye båten og gratulerer så mye... Quote Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Sebaldus Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Gratulerer! Er veldig spent på å høre mer om båten. Har tittet litt på Bavaria på nettet i dag og skal jammen meg benytte neste messe til en inspeksjon av ferdig båt. Så at de var kommet med en 39 foter også som slettes ikke så dum ut. Quote Link to post
Lin Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 (edited) Grattis med nytt skip. Tror du blir fornøyd med denne! Edited January 16, 2005 by Lin (see edit history) Quote Link to post
Bitteliten Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 (edited) Venter spent til uke 9 når den kommer til Norge <{POST_SNAPBACK}> Gratulerer med ny båt. Bavaria 30 er jo helt ny - spensitg at du har kjøpt båt usett Jeg gleder meg til å se Bavaria 30 på Sjøen for Alle. Vi leide Bavaria 32 i 2 uker i 2003 - fra Lunde båt. Vi var veldig fornøyde. Den gleden som KOB refererer til ved å se etter alle mulige og umulige duppeditter til båten Må si at jeg kjenner meg godt igjen der ja. Det er ganske mye rart som har blitt bestilt og kjøpt i vinter. Edited January 16, 2005 by Bitteliten (see edit history) Quote Link to post
fernanda Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Det må jo være gøy å kunne gå og vente på at den nye skuta skal komme, og uke 9....., det er ikke lenge til. Skal du overta den i Norge eller seile den hjem fra et annet sted? Regner med at du legger ut på forumet en utførlig oppdatering om overtagelsen og erfaringer etterhvert som tiden går. Gratulerer fra oss ombord i Zaphir også! Quote Båthilsen fra Fernanda. Link to post
GOE Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Gratulerer med ny båt. Quote Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
joelle Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 Det må jo være gøy å kunne gå og vente på at den nye skuta skal komme, og uke 9....., det er ikke lenge til. Skal du overta den i Norge eller seile den hjem fra et annet sted? Regner med at du legger ut på forumet en utførlig oppdatering om overtagelsen og erfaringer etterhvert som tiden går. Gratulerer fra oss ombord i Zaphir også! <{POST_SNAPBACK}> Lunde ska stille ut min båt på messa, og så har vi gjort en avtale om att di ska få lov og vise frem den ute hos dem ett par uker etter. Men senn er den min, og da blir det ett par helger med kos=bånn stoffing, montering av diverse dill dall. Og siden en seiltur hjem til Særp Quote Link to post
Bitteliten Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Lunde ska stille ut min båt på messaDa skal jeg være forsiktig når jeg kikker på båten på messa. Quote Link to post
joelle Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 Da skal jeg være forsiktig når jeg kikker på båten på messa. <{POST_SNAPBACK}> Takker for tanken Quote Link to post
Astor Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Gratulerer med ny båt! Vi sees kanskje under Baatplassen-treffet i Horten? Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.