Jump to content

Da endrer vi underskrift

joelle

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt :flag:

Ingen ting er som ventetiden fram til ny båt skal leveres. Den nesten barnslige gleden, alle planene, alle drømmene. Og så er det jo helt på sin plass å studere alle båtutyrsbutikker + det en finner på nettet for alle nødvendige og ikke nødvendige duppeditter til skibet. Noe skal en tross alt ha, enten økonomien er sånn eller slik.

Skal bli spennende å se denne 30-foteren. Var egentlig ikke klar over at Bavaria hadde noe mindre enn 32'. Håper du blir fornøyd med Bavaria'en. Det er i hvert fall de venner og bekjente jeg vet om som har dette merket.

Ha en fin båtsommer.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Venter spent til uke 9 når den kommer til Norge

<{POST_SNAPBACK}>

Gratulerer med ny båt. Bavaria 30 er jo helt ny - spensitg at du har kjøpt båt usett :yesnod:

Jeg gleder meg til å se Bavaria 30 på Sjøen for Alle. Vi leide Bavaria 32 i 2 uker i 2003 - fra Lunde båt. Vi var veldig fornøyde.

Den gleden som KOB refererer til ved å se etter alle mulige og umulige duppeditter til båten :rolleyes: Må si at jeg kjenner meg godt igjen der ja. Det er ganske mye rart som har blitt bestilt og kjøpt i vinter.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Det må jo være gøy å kunne gå og vente på at den nye skuta skal komme, og uke 9....., det er ikke lenge til.

Skal du overta den i Norge eller seile den hjem fra et annet sted?

Regner med at du legger ut på forumet en utførlig oppdatering om overtagelsen og erfaringer etterhvert som tiden går.

Gratulerer fra oss ombord i Zaphir også!

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Det må jo være gøy å kunne gå og vente på at den nye skuta skal komme, og uke 9....., det er ikke lenge til.

Skal du overta den i Norge eller seile den hjem fra et annet sted?

Regner med at du legger ut på forumet en utførlig oppdatering om overtagelsen og erfaringer etterhvert som tiden går.

Gratulerer fra oss ombord i Zaphir også!

:flag:

<{POST_SNAPBACK}>

Lunde ska stille ut min båt på messa, og så har vi gjort en avtale om att di ska få lov og vise frem den ute hos dem ett par uker etter. Men senn er den min, og da blir det ett par helger med kos=bånn stoffing, montering av diverse dill dall. Og siden en seiltur hjem til Særp

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...