Jump to content

Sjøkart til ipad Noavionics virker ikke :(


HiMi

Recommended Posts

Hei, noen av dere der ute som vet om greie sjøkart som kan lastes ned til ipad? Finner ikke marine sine kart, gulesider krever jo netttilgang. Skal ikke bruke den til gps eller kartplotting, bare et supplement til de store papirkartene for å se leder osv :) Greit å slippe å ta opp kart bare for å sjekke stedsnavn osv. Tips mottas med takk.

 

Kjøpte en Saga 27 Ac for noen min. siden, håper det var et ok kjøp, synes det er fine båter :)

Redigert av HiMi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Navionics sine kart er for øyeblikket ikke tilgjengelig på Appstore pga. oppdatering, men blir lagt ut i oppdatert versjon i slutten av mnd. ref nyheter på Navionics sin hjemmeside.

Ellers sies det at Garmin vil komme med sjøkart til iPad i løpet av våren.

Link to post
Share on other sites

til trådstarters orientering så kan det jo nevnes at det er ihvertfall to tråder her for tiden som tar for seg kart for IPad, disse i så måte i kombinasjon med gratis plotterapp. Kartene koster opptil 650 kroner alt etter hvilken leverandør du velger. leser du trådene så får du mye god info om ulike leverandører.

 

selv har jeg både Navionics sine kart med tilhørende plotterapp og Plan2nav-app med kart fra Jeppesen.

Link to post
Share on other sites

Leste trådene, men siden jeg ikke har g på padda, var jeg i utgangspunktet bare ute etter kart. Men ble isailor, funket bra. Har en garmin astro, så skal sjekke om denne kan kobles til padda etterhvert. Men for nå, var det bare kartet jeg var ute etter, ikke å bruke den som plotter slik det blir snakket om i de trådene du henviser til ;) skal prøve litt av hvert, takk for tips:)

Redigert av HiMi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...