kennilse Startet 12.April.2012 Del på Facebook Startet 12.April.2012 Hei Har sett på en del Bavaria seilbåter fra 2000 og oppover til 2007 mod. Nesten alle har genoavinsjene plassert et stykke forran rattet. Lurer på om det er tillrettelagt for et sett ekstra vinsjer lenger bak, slik at en slipper å gå forran rattet når en seiler alleine. Hvis det ikke er tilrettelagt, hvilke løsninger finnes? Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Rastløs Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 (redigert) De fleste Bavaria modeller jeg har vært ombord i (inkludert min egen) er klargjort for spinnaker vinsjer, som skal monteres lengre bak. Der er det innstøpt ekstra metall plate. Plassen er lett å se siden de også har fjernet aniskli belegget akkurat der vinsjen er ment å være. De kan jo også brukes til genoa. Redigert 12.April.2012 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 12.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2012 (redigert) Hentet en link på FINN for å vise et eks. Bavaria Ble litt feil bilde, men det er nest siste bilde i serien. Her kan ikke jeg se at det er laget til for ekstra vinsj. Ser jo ut som lukekanten kommer i konflikt oppe på kanten også. Redigert 12.April.2012 av Gingolos (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
baatsman Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 Mener 2007/8- 2010 av Cruiser-modellene har 6 wincher med tyskerhaling. Enkelt for rormann. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Tempest Svart 12.April.2012 Del på Facebook Svart 12.April.2012 (redigert) Slik ser det ut på min Bavaria 36 fra 2002 der det også er innstøpt plate for formålet. Redigert 12.April.2012 av Tempest (see edit history) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
kennilse Svart 14.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2012 Hei Det var slik som Tempest viser på bildet jeg trodde det skulle være. Ser ikke ut som om alle modeller har dette alternativet. Er det da noen andre smarte løsninger? Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.