Mox Startet 13.April.2012 Link til dette innlegget Startet 13.April.2012 Har en Nordan Family 27 med ankervinsj og en defekt ankerrulle. Jeg er litt usikker på hvilken type jeg skal velge. Har et 13 kilos bruce anker. Se vedlagte bilder for bedre inntrykk. Lurte på enten en platformrulle 50cm eller en løfterulle 56 cm fra Seatroncis. Hva vil dere anbefale? Er det andre løsninger som er bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.April.2012 Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Har du vært fornøyd med den gamle? Hva med å fikse den du har? Det ville kanskje være det enkleste og billigste siden den er tilpasset båten. Dersom du skal bytte til en annen type blir det fort mye arbeide med tilpassing osv. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
mateco Svart 13.April.2012 Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Du kan jo forsøke å gjøre som meg : Modifisering Aktre Ankerrull Anker blir løftet ut av vannet samtidig som rullen stikker mindre ut bak! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.