bliss X Startet 16.Januar.2005 Del på Facebook Startet 16.Januar.2005 Fri ferdsel langs strandsonen er et begrep jeg har hørt i alle år, men hvordan er dette egentlig ? Liker å rusle litt langs vannkanten i ny og ne, men her i området skal man ikke gå mange meter før det dukker opp et gjerde som gjør at man må snu Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 (redigert) Fri ferdsel langs strandsonen er et begrep jeg har hørt i alle år, men hvordan er dette egentlig ? Sjekk her og her masse stoff om det Redigert 16.Januar.2005 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
REM Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Fri ferdsel langs strandsonen er et begrep jeg har hørt i alle år, men hvordan er dette egentlig ? Liker å rusle litt langs vannkanten i ny og ne, men her i området skal man ikke gå mange meter før det dukker opp et gjerde som gjør at man må snu <{POST_SNAPBACK}> Veldig enkelt. Er det innmark har grunneieren rett til å sette opp gjerde for å forhindre gjennomgang. Er det utmark har grunneieren ikke denne retten. Hva som kan defineres som innmark/utmark er derimot ikke så enkelt, og det er gjerne her konfliktsituasjonene oppstår.Noen holdepunkter er det allikevel. Ligger huset over 150 meter fra strandkanten er det utmark og eieren kan ikke sette opp gjerde. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.