Lalo Startet 15.April.2012 Del på Facebook Startet 15.April.2012 Hei, noen som har bra tips på hvor man får tak i båthenger rimelig? Trenger ikke registreres da jeg bor rett ved sjøen. Jeg har en 18 fot bowrider som jeg skal ha stående på hengeren i gjennom vinteren. Ser at prisene på de "velkjente" merkene ligger mellom 15 / 20.000,- Er dette en pris som må forventes eller finnes det en luring som har klart å lage dette litt billigere? :-) Område: østlandet. Takk takk Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Hvis du bor like ved sjøen så finnes det sikkert i ditt nærområde noen som har en henger som ikke er for smal som du lett kan bygge om til ditt bruk enten med bolter eller sveis. Sitér dette innlegget Link to post
Shalom Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Hallo! Du bør se etter opplagshengere.. De er mye rimeligere, og kan ikke registreres, høres for meg ut som at det er det du skal ha.. /Shalom Sitér dette innlegget Link to post
Lalo Svart 15.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2012 Hvis du bor like ved sjøen så finnes det sikkert i ditt nærområde noen som har en henger som ikke er for smal som du lett kan bygge om til ditt bruk enten med bolter eller sveis. Jeg er nok ikke så handy desverre ;-) Hallo! Du bør se etter opplagshengere.. De er mye rimeligere, og kan ikke registreres, høres for meg ut som at det er det du skal ha.. /Shalom Skal sjekke ut... Kan man ta opp / sette ut med de også eller må man løfte på? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Alle de kjente merkene har hjemmesider hvor du vil få mere informasjon om de enkelte merker/typer hengere enn i allefall jeg kan gi deg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
haugi Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Opplagshengere er vel like vanlige hengere stort sett, bortsett fra at de ikke kan registreres. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Det ligger jo endel opplagshengere tilsalgs med priser fra ett par tusen og oppover på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&keyword=opplagshenger Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Ellers så er det plenty av små båtshengere brukte. Denne f.eks Små hengere strømmer det på med på finn til enhver tid. Vekta her er alltid under 350kg stort sett, så det er gratis omreg. Enklere å selge en registrert henger når du oppgraderer båten også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.