Frissy Startet 16.Januar.2005 Del på Facebook Startet 16.Januar.2005 Jeg skal sette navn på min båt. Noen forslag om hvordan gjøre dette på en pen måte. Et stort treskilt passer dårlig på min 16fot. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Jeg har alltid brukt selvklebende folie. Er greit å sette på - og det sitter godt. Dessuten synes jeg det passer på båten Jeg har brukt to ulike leverandører: www.expon.no og en lokal som jeg tror heteride og koiptrykk Expon kostet ca 400 kr for navnetrekket på Bitteliten III. Den lokale kostet ca. 250 kr for samme. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Hei. Dersom du går for selvklebende navn, prøv Eureka RC. Meget rimelig og rask levering. Sendte en mail om formiddagen, teksten ble laget samme kveld, postet neste morgen og dagen etter lå det i postkassen. Da jeg skulle ha adressen til hjemmesiden min på båtsiden bestilte jeg 2stk trudelutt.com med 6cm max bokstavhøyde. Dette kom på (forskuddsbetalt) kun kr.84,- inklusive porto! Og bokstavene var helt nydelige. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.