boati Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Auda, garanti sak da vel!?! Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 5.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Er vertfall det for meg mot selger. Det kunne jo vert mye verre. Er gla for at det ikke er sprekker i toppen eller i blokken. Begynner og tære skikkelig på tolmodigheten min dette. båten ble levert til verksted når jeg startet denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 16.Juni.2012 Del på Facebook Svart 16.Juni.2012 Ja bra det ikke var verre. Min olje var som ny igjen. Helt blank og fin, sjekket nå igjen. Men jeg syntes det var litt mye på pinnen?! Hvilken olje anbefaler Suzuki til disse? fikk Magnatec 10w-40 A3/B4 av Maritim her. Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 16.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2012 vet merkeverksted her bruker motul. Motoren min ligger fortsatt i deler. feilen er nok i toppen eller topp pakningen, men de finner ikke sprekker eller skjevheter i toppen. Litt dumt å montere motoren i sammen uten å finne feilen kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 23.Juli.2012 Del på Facebook Svart 23.Juli.2012 hvordan går de med motoren Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
TurboThomas Svart 29.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2012 De holder på og monterer motoren sammen. mangler noen deler som vi har ventet på i to uker fra erling sande. Toppen har vært på Auto23 til trykktesting og planering. Toppen var helt tett men den var 0,05mm skjev mellom syl 2 og 3. kanskje det er dette som har gjort at jeg fikk vann i oljen?? Topp pakningen skal vist ta så små skjevheter påstår de. Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 30.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2012 Nå er toppen montert. venter på shims til ventilene, disse kommer på vist på onsdag. Kanskje elødet blir båt på sjøen til helga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.