Windy37GM Startet 15.April.2012 Del på Facebook Startet 15.April.2012 Kunne ikke dy meg, 300 LED lamper og en glødelampe. Fantastisk arbeidslys! mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
alphaman Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 ble nydelig Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 15.April.2012 Del på Facebook Svart 15.April.2012 Flot! :sailing: Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Flott! Hvor kjøpte du LED lampene? Mvh Renita Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 16.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2012 (redigert) I vår alles vennskapsbutikk: Biltema :-) Kostet 99,-/meter 60LED pr meter IP44 Biltema varenummer : 25835 mvh Bavaria32sport Redigert 16.April.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Renita Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Takk for tipset,ser ut til at det ble supert arbeidslys nede i kjelleren :-) Synest å huske at du var i gang med noe opptrekking av ute salongene, ble dette noe av? bilder? Hilsen Renita. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 16.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2012 De er ferdige, ble kjempebra :-) KOmmer bilder når de monteres i. det er det siste jeg gjør før den skal på vannet. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Gurba Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Dette var jo utrolig praktisk da. Du har jo lys overalt om det skulle skje noe.. drar vel ikke akkuratt ned heller :) du får ligge ved gjeste bryggene med luka oppe og litt dunka dunka på getto blasteren så... Skikkelig coolt Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 16.April.2012 Del på Facebook Svart 16.April.2012 Hm. Egentlig smart det med LED-lysene. Bare å trekke en slange rundt hele motorrommet, så har man lys over alt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 16.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2012 Anders: Kanskje koble de til et lysfølsomt rele og blinke i takt med musikken? Da schnakkær vi! Anna Nym: Iogmed at jeg er en lat jæv**, gjør vi det på den letteste måten(Etter mantra fra min lærer på veieregående:"Latskap er roten til all framgang". Og det fine med de listene er at de kan kobles i serie :-) Så 5 stykker er i skjøt og første lyster like sterkt som siste. Igår byttet jeg trimplanmotor (Lenco-drit) og gud så deilig med lys overalt! mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.