Jump to content

Noen som kjenner til Mainship 39?


Elmer

Recommended Posts

Har aldri vært ombord i en Mainship Trawler og tror ikke det finnes mange i Norge.

Er en velkjente Trawler produsentene. Tror de fortsatt lages i USA og ikke i Østen som de fleste andre.

 

Regner med at det er denne.

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=33846156

 

Denne er mest sannsynlig kjøpt i utlandet og tatt inn brukt inn i Norge.

Om MVA og HK avgift er betalt, er det MASSE båt for pengene.

 

Vurderte for en stund siden å selge Mariell og handle nyere/større Trawler.

Denne var da en av de jeg kikket på. Det har jeg foreløpig slått fra meg.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Flott Trawler! Ser ut som det er mye båt for pengene! nydelig motor jeg kunne tenkt meg å hatt i båt.

Synes den så billig ut! eller er det avgifter som mangler? i motsettning til en del andre trawlere til salgs så den jo veldig blank og fin ut i gelcoaten

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Utrolig mye båt for pengene, når en sammenligner med andre objekter... Så billigt at jeg ville forsikret meg om at avgifter er betalt og at CE godkjenning er på plass. Om dette skulle være i orden, hadde jeg sprunget til banken promte.. Hadde det ikke vært for at jeg ikke våger å kjøpe, før jeg har solgt selv, hadde jeg hevet meg rundt og satset på denne lekkerbisken. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Utrolig mye båt for pengene, når en sammenligner med andre objekter... Så billigt at jeg ville forsikret meg om at avgifter er betalt og at CE godkjenning er på plass. Om dette skulle være i orden, hadde jeg sprunget til banken promte.. Hadde det ikke vært for at jeg ikke våger å kjøpe, før jeg har solgt selv, hadde jeg hevet meg rundt og satset på denne lekkerbisken. :thumbsup:

 

Helt enig! hadde jeg vært ute etter en sånn type båt så hadde jeg slått til med en gang! dem fleste i dette prissegmentet er slitte 20-25 år gamle båter der ting som er modent for utskifting og fornyelser spretter opp på løpende bånd! Selv om sjarm og inredning ikke kan måle seg med GB så er det nok enormt mye båt for pengene! Motor strømopplegg og el tavle er jo mer enn nok til å skjønne at dette er billig. Den ser atpåtil veldig vellholdt ut både innvendig og utvendig

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

har denne båten en elendig fly? Hvordan er det mulig å legge en båt ut for salg, som i utg.pkt har en enorm fly, uten å vise det beste salgsargumentet?

 

Slik er det ofte med Fly-båter, forstå det den som kan...

 

KK

 

Ikke for å ødelegge tråden, men mange som selger båt og bil har feil fokus når det kommer til bildetaking! mange har to-tre bilder utvendig av båten sin og ikke av det mest interessante som er motorrom drev/propellanlegg undervannsskrog og innredning, køyer og toalettrom og andre tekniske løsninger.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

har denne båten en elendig fly? Hvordan er det mulig å legge en båt ut for salg, som i utg.pkt har en enorm fly, uten å vise det beste salgsargumentet?

 

Hei.

Jeg tenkte på akkurat det samme. Mange flybridgebåter har mangelfull instrumentering f.eks.. Her står det at det er full instrumentering. Det hadde jo vært interessant å se. Som kommentert ser jo flyen enorm ut, og bilder av sittedelen burde absolutt vært vist. Virker jo merkelig at denne delen skal være så dårlig og stygg at den ikke egner seg på bilde! :confused:

Link to post
Share on other sites

Jeg svingte ned i en havn her i kristiansand for å se på litt båter og bearbeide abstinenser og slike vårsykdommer.

Av de større skipene står det en mainship 39. Ser ut til å være veldig stor og romslig og flyen er uten tvil stor! Båten ser veldig fin ut!

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Dette virket som en flott båt til en utrolig bra pris!

 

Det vi stusset på når vi så på bildene er at salongen virker knøttete med få sitteplasser (ut fra de elendige bildene de har lagt ut...). Ingen skikkelig sittegruppe som man finner i Princess, Fairline mm. i samme størrese. Den "Walk around løsningen" syntes vi det virket som om stjal mye innvendig plass.

 

Ellers likte vi godt størrelsen, at den har en motor og ikke er hurtiggående :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...