Jump to content

Nummer på oljefilter til Ford 2704ET


Gurba

Recommended Posts

Har noen nummer på oljefiltret til Ford 2704 ET. Sitter et fleetgard der i fra før som begynner på 33, men jeg ser ikke resten. ?

 

I fram katalogen står det på 2704E Ch 834 , men det er jo innsats Og det står også ph 8A oms et alternativ

 

På 2704ET står det CH834 pl1 men det er jo det samme innsats filtret. Ser det er satt på en brakett neppå styrbord side av motor som oljefiltret sitter på.. er de tnoe ettermonterings greier jeg har ?

Redigert av Anders Haaby (see edit history)
Link to post
Share on other sites

De har vel orginalt innsatsfilter. Trur CH834PL1 skal stemme. Eller fleetguard LF-598.

Litt usikker på kva du meiner, har du ikkje innsatsfilter lenger? I så fall ,dersom det er ettermontert spin-on, så passer kanskje fleetguard LF3315. Det hadde eg på min ford som hadde ettermontert spin-on :thumbsup:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Da har jeg sjekket litt..

 

Du sa LF3315 det går over til fram ph2975 / ph4510

 

Googler og ser flere benytter LF3343 som går over til ph4936

 

 

Men når jeg googlet filtret du oppga så kom jeg rett på kd trading sin hjemmeside med for 2704et i emne teksten...:)

 

Da bestiller jeg meg et ph2975 fra rodin, eller ett alco filter sp931 fra bema. Oppklart og takk.

 

Lurer på noe ang dieselpumpa og men jeg vipper det tilbake i kaos tråden min

Redigert av Anders Haaby (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...