milo Startet 18.April.2012 Del på Facebook Startet 18.April.2012 Hei! Jeg har en Saga8000 1981 modell. I det siste har gassalarmen begynt å pipe. Jeg kan jo forstå at den piper hvis jeg kjører i medvind og at det kommer eksos inn i kabinen, men den piper stadig vekk. Spørsmålet er , hvor sitter denne føleren på min båt? Hvis jeg kjører og jeg vrir nøkkelen ett hakk tilbake så slutter gassvakta å pipe. Samtidig så faller tempmåleren ned ett lite hakk. Kan jeg kjøre med nøkkel i denne posisjonen? Hvor følsom er denne gassvakta?. Var ute i hele dag, og kunne ikke kjenne noe som skulle indikere noen jekasje på eksosen. Har noen noe tips til meg? Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Jeg vet ikke hvordan føler/alarm du har. Min piper ved spenningsfall på kursen den er koblet til (hvis jeg belaster denne kursen unormalt) - jeg ville målt spenningen for å se om feilen kan ligge i dårlige koblinger som medfører spenningsfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.