bucannysar Startet 18.April.2012 Del på Facebook Startet 18.April.2012 jeg skal bytte batterier i båten i år, jeg har nå 2 stykk 130A gamle bly batterier og lurte på om jeg skulle kjøpe 2 stykk 140A AGM batterier fra hyttetorget.no. de fører et merke som heter Vera og de skryter av at de er veldig bra til solcelle anlegg men kan brukes til båt også regner jeg med. grunnen til at jeg tenkte å kjøpe akkurat disse batteriene er at polene sitter på "kortsiden" av batteriet noe som gjør at jeg slipper å koble om så mye i batterirommet i båten. er det noen som har testet disse batteriene eller som anbefaler noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 200A AGM batteriet til maritim har polene på kortsiden også. Sitér dette innlegget Link to post
Strekkfisken Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Steiler litt når jeg ser batterikapasiteten oppgitt i A/t. Forhåpentligvis sier dette mest om de som har ikledd disse batteriene innpakning i norsk språkdrakt, men det oser jo ikke akkurat av kvalitet i alle ledd. Sitér dette innlegget Link to post
bucannysar Svart 18.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2012 noen som kan anbefale andre merker AGM batterier? Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Mulig batteriene er bra,men Vera er vel i utgangspunktet en produsent av plasttanker. Sitér dette innlegget Link to post
Viknes 6BY Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Kjøp euroglobe fra bema no. Har begynt sesong 3 og er 100% fornøyd. 134ah timer stykket, men kvaliteten er kjempe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.