sera Startet 22.April.2012 Del på Facebook Startet 22.April.2012 Kan ein ved polering og voksing tette ørsmå sprekker i gelcoaten på overbygg? Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Jeg vil si nei. Fordi såpe og varmt vann løser opp poleringsmiddelet. Så det vil være veldig kortvarig. En annen sak er jo om det er et problem.polyester løser seg ikke opp over natta, og etter hva jeg forstår er det ikke under vannlinja. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 (redigert) Kan du ikke prøve med Crack Sealer?? Redigert 22.April.2012 av Havgap (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kimrogerhb Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Puss "skadestedet" ned, fyll på med gelcoat og herder, og puss igjen! Vips, god som ny Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 23.April.2012 Del på Facebook Svart 23.April.2012 Puss "skadestedet" ned, fyll på med gelcoat og herder, og puss igjen! Vips, god som ny Da er det vel nokså kritisk å få tak i gelcoat/topcoat med lik farge som ikke alltid er like enkelt? Sitér dette innlegget Link to post
kimrogerhb Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Går an å lage en coat som er tilnærmet lik den fargen du skal bruke! Det finnes kun muligheter :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Puss "skadestedet" ned, fyll på med gelcoat og herder, og puss igjen! Vips, god som ny Fullt så "vips" er det vel ikke. Ganske tidkrevende og omstendig arbeide om resultatet skal bli fullverdig. Ta en titt på REMs eminente svar da jeg stillte samme spørsmål for to år siden. Mye å finne hvis man søker litt i gamle tråder https://baatplassen.no/i/topic/66658-reparere-rose-i-gelcoat/ Forøvrig, legg ut bilder av skadestedet så får du litt bedre svar Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.