Worry II Startet 22.April.2012 Del på Facebook Startet 22.April.2012 (redigert) Noen som kjenner til om det er mulig å trykkteste varmeveksleren (som sitter i ferskvannsbeholder)uten å måtte demontere denne fra motoren ? Redigert 22.April.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Mens du er på vannet er vel det vanskelig. Fremdeles lekkasjer? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2012 Ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2012 Sitter og ser på Seesnake sin tråd fra 2008, hvor han har tatt dette bildet fra baksinen av der hvor veksleren er montert i tanken: og det ser jo ut som at det bare er å sette trykk på her.. Bobler det i tanken, er den lekk..? Bildet er lånt fra denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/44687-temperatur-tmd30-usikker/ Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Hei, Ikke bruke for stort trykk med reodorløsning! Mange verksteder har egnet utstyr for å sjekke radiatorer. Gummiblåse i påfyllingshullet og videre trykksetting, skal stå noen timer og se om trykket faller. Kan sikkert låne ett sted. Hvis ikke så har Würth har ett fint sett. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 22.April.2012 Del på Facebook Svart 22.April.2012 Sjekk: http://nettbutikk.wuerth.no/wsp/wurth/frontend.cgi?template=product_list&chapterid=9§ionid=162979&articleid=163022 Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2012 Den der ser jo genial ut! Men jeg tror jeg må krype til korset å demontere for grundigere test, samt at jeg bør få renset den skikkelig.. Demontere å levere til Radiatorservice er vel det safeste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.