Ribtjenester Startet 24.April.2012 Del på Facebook Startet 24.April.2012 Hei lurer på om jeg kan slepe jolla når motoren er nede. Dette gjelder slep i planende hastighet. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
jandrea Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Spørs om ikke det vil gå galt om motoren vrir seg litt under slep i slike harstigheter. Vingling og velt. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Tom Rør Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 6 hesteren vår kan strammes til så den ikke vrir seg. Kanskje det går bra da? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 24.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2012 Tenker mest på gearet og drevene i motoren, at motoren vrir seg kan jeg nok forhindre:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ankerdrammen Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Proppen vil jo spinne ganske hardt.Pass på att det er bra med olje på girhuset. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.April.2012 Del på Facebook Svart 24.April.2012 Du kan, men det er nok ikke så smart Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke skulle gå. Kjøling får den jo. Med seilbåt er jo dette en problemstilling og der anbefales det og sette motoren i gir. Dette fordi Giret ikke får kjøling Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
okeido Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 (redigert) Har gjordt det mange ganger, aldri blitt noe tull av den grunn..Klarte å velte en summerfun på slep med motoren oppe og jeg..Men Hadde vel tatt den opp om det er mange timers slep.. Redigert 25.April.2012 av okeido (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 Med seilbåt er jo dette en problemstilling og der anbefales det og sette motoren i gir. Dette fordi Giret ikke får kjøling Trudde man satte den i gear for og få propellen til og folde seg. Setter man den i gear vil jo prippen stå still, trur det vil bli mye sprut bak da, motoren kan jo også starte:)) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
-morten- Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Mulig jeg er dum men er det ikke bare å ta opp motoren? hva er meningen med å ha motoren ned? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ribtjenester Svart 25.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2012 Joda men det går ikke, måtte lage egenkomponert styrebrakkett. så motoren kan ikke tiltes nok opp til og låse den oppe:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
finnmarken Svart 25.April.2012 Del på Facebook Svart 25.April.2012 Tror ikke det er noe lurt, i allefall ikke i "planefart". Du bør heller fikse det slik at du kan få opp motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.