BaylinerKenneth Startet 25.April.2012 Link til dette innlegget Startet 25.April.2012 Hvor er det girvaieren til VP 280 drevet skal gå, skal det gjennom skoldet eller? :confused: Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Ja skal gjennom ett av de tilsynelatende malplasserte hullene på siden i transomen. Det ene er blendet og det andre har en slangekobling kor det skal stå en slange som wiren trees igjennom Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Den skal igjennom tuten midt på, på venstre side på min i slangekoblingen der. det er et tilsvarende hull på høyre side som er blendet på min transom. kan være omvendt på din alt etter som.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
BaylinerKenneth Svart 25.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 men hvordan får man det tett? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 (redigert) Det skal være en slange på der ca halvmeteren lang. Evt så lang som du bare vil. Da kommer enden over vannlinjen med god margin. Enkelt og greitt Redigert 25.April.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Du trenger en slik! Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Tok tilfeldigvis bilde av restene av mitt 280 drev i dag. Her ser du litt av slangen/strømpa Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
BaylinerKenneth Svart 25.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Takk for svar Geir Hel: Restene? skal du ikke ha det? I så fall kan eg være interessert i tilt motoren vis den virker? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.April.2012 Link til dette innlegget Svart 25.April.2012 Eg har nettopp skaffa meg båten å skal ha motor i når den tid kommer, har ikke peiling om tilten virker heller. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.