KSE Startet 27.April.2012 Link til dette innlegget Startet 27.April.2012 Hei Stemmer det at Redningsselskapet har sluttet med sin eskortetjeneste? Muligens litt "feigt", men jeg kunne veldig godt tenkt meg å hatt muligheten til å "henge seg på" redningsskøyta på jomfrutur fra Tananger til Farsund. Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Redningsselskapets eskortetjeneste Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Solholt 2 Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Overhode ikke feigt, det er mange som burde ha benyttet seg av dette. En fin måte og bli trygg på i starten. Se på linken på forige svar der står det mer info Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 27.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Merkelig, jeg synes tydelig leg leste at de hadde gått over til kun skippermøter. Men det er jo bra! De har oprettholdt noen av strekkene i hvertfall. Trodde de hadde eskorte over Jærens rev også tidligere? Men det kommer kanskje tilbud om det senere. Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Hei. Jeg spurte om de hadde eskortetjeneste for 2 år siden, da jeg hadde 23' motorbåt og skulle gå Tananger - farsund. Men var slutt pga liten oppslutning. Gikk turen uten eskorte, og gikk fint det. Men er jo mange som skal gå det strekket i sommer, så er mulig få til en mini konvoi vil en tro (bare lag en tård på BP, så får du nok med noen) Man jo ringe/kalle opp Peter Henry von Koss (holder til i Egersund, og normalt de som tar eskorten) og høre med de om det er forandringer Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
KSE Svart 27.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Jeg sjekket det nettopp med de. Svar: "Vi har ingen eskorter utover det som står på våre nettsider." Men det er jo mulig å be med andre som planlegger turen, her på baatplassen ja. Får se om vi prøver det. Det blir i juli en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Bjolbre Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Vi skal også ha vår jomfrutur over jærhavet mot sørlandet i juli, og da hadde det vært fint å kunne henge seg på noen andre... Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 27.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Glimrende. Da har vi en minikonvoi allerede! Vi kan jo snakkes, og starte en tråd her når det nærmer seg? Har dere fastsatt når? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.