Disisel Startet 27.April.2012 Del på Facebook Startet 27.April.2012 Jeg må fjere noen teakplugger. Er det noen som har en god fremgangsmåte der man unngår å skade øvrig treverk. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Aldri gjort det,men å borre de opp med en passende liten borr? Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 jeg har brukt kniv, går bra det også så lenge den er liten og skarp nok. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 27.April.2012 Del på Facebook Svart 27.April.2012 Har variert litt,men har som oftest brukt et borr som er mindre enn pluggen. Så har jeg brukt F.eks stjernetrekker og skrudd ut skruen slik at resten av pluggen følger med ut. Da ødelegger jeg ikke hullet,slik at ny plugg enkelt kan monteres i gjenn. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.