27 hasla Startet 28.April.2012 Del på Facebook Startet 28.April.2012 Hei! Jeg har borret hull med hullsag og skal montere 2 svarte deksel fra wema kjøpt hos Maritim.Det fulgte ikke med noen monteringsanvisning og i settet var det med en konisk plastsak som er avlang. Er det noen som vet hva den koniske saken er til? Hvor hardt skal lukene trekkes til når jeg monterer dem? Hilsen Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 28.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2012 Ingen som har montert slike lokk? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 (redigert) Jo, men det er forferdelig mange år siden, og jeg kan ikke huske noen spesielle problemer med installasjonen. Er det lik Denne ? Hvis du mener den koniske tappen du ser på nederste figur så er den mothold for underlokket når du skrur til. Redigert 28.April.2012 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Ok,kjempebra!dette var faktisk ganske oppklarende da jeg ikke helt forsto hva den koniske pinnen var til. Tusen Takk! Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Hei! Hvor mye skal overlokket trekkes til da?Fikk ikke svar på det! Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Det må du ta på gefylen, du skal ikke teite for mye, det er o-ringen som holder det tett. Ikke glem å smøre o-ringen med noe, eks syrefri vaseline elns. litt Zalo funker og. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Tusen Takk ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.