Jump to content

tilt/trim innstilling på bravo 3


badekaren

Recommended Posts

Hei...

Holder på å justere trimmen på bravo 3 drevet. Men er usikker på hvor høyt det skal løfte før det stopper. (bruker trailer switchen hvis jeg skal løfte drevet helt opp for transport ol.) Så det er kun trimmen dette gjelder..

Noen som hvet hvordan man finner ut hvor høyt det skal løfte ???

Link to post
Share on other sites

Drevet skal stoppe når avstanden er 554 mm.på trim sylinderene, senter, senter boltene . Løs de 2 skruer på trim bryteren, vri bryteren med klokka til den stopper i sporet, en mann stå inne i båten med trim bryteren inne , vri ute på drevet mot klokka til du får den rette avstanden mellom boltene,554mm.Tenningen må stå på, og drevet helt nede. Glemte å si at først må du sjekke at merkene er justert mot hverandre inne i trim bryteren .

Link to post
Share on other sites

Takk for svar..

Når dette er gjort får jeg bare halvt utslag på trim senderen (instrumentet på dasjbordet viser bare halv trim)

Har kjørt drevet helt inn, deretter stilt trimsenderen så nåla i instrumentet ligger i "bånn". Når jeg da kjører drevet til

"fullt utslag" (554 mm senter/senter på boltene på trimsylynder)viser måleren kun halvt utslag ?

Har ikke sjekke at merkene er justert mot hverandre inne i trim senderen.. kan dette ha noe å si ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...