alusafe600 Startet 28.April.2012 Del på Facebook Startet 28.April.2012 Er rule et troverdig merke?ryktet sier så men stemmer dette....of gjelder de samme for nivåbrytere? Kommentar fra moderator: Forumet har nulltoleranse for SKRIKING i titler. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Det er mange gode produsenter av nivåbrytere men mange dårlige "installatører"..... Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 28.April.2012 Del på Facebook Svart 28.April.2012 Såvidt jeg har oppfattet er Rule originalen og de andre kopier. Sitér dette innlegget Link to post
alusafe600 Svart 28.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2012 Ja...satser på at rule er saker...jeg prøvde biltema bare for å ha gjort de...pumpa funka i 9 dager og flotøren i 2....prismessig ganske like.... Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Eg har Rule 500 gph. funker som bare juling den. hadde den i forrige båten, og har kjøpt inn til "nye" båten. Den stoler eg på og reiser offshore og uten og bekymre meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.