Tore TPS Startet 29.April.2012 Del på Facebook Startet 29.April.2012 Jeg har fått høre at det er enkelte såper som direkte" angriper" trådene i sømmene på kalesjen. Dette var nytt for meg. Hvilket vaskemiddel er det beste for en kalesje? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 BioTex... la kalesjen ligge i bløt ( f.eks. i badekaret, eller i en plasttønne som jeg bruker ) over natta, legg den utover terrassen eller en annen plan flate og skur med en myk børste. Spyl såpa godt av og heng til tørk. Til slutt må du nok impregnere.. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 (redigert) Bruk varmt vann og grønnsåpe. Vask kalesjen mens den står på båten. Bruk en myk børste og skur forsiktig. Skyll godt med rennende vann. La tørke, og vips... kalesjen er både ren og impregnert på en gang. Det enkleste er noen ganger det beste Redigert 29.April.2012 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Brukte vann og Zalo på min.Skrubbet litt med kost,men var veldig varsom med og skrubbe på sømmene.Var utrolig effektivt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.